7 maličkostí, které vám během dne ušetří spoustu kalorií

7 malíčkostí pro ušetření kaloriíMyslíte na to, jak ušetřit během dne nějaké ty kalorie? Máme pro vás sedm tipů, které na první pohled nevypadají důležitě, ale znamenají toho opravdu hodně.

1. Plánování jídel

Na chvíli si sedněte a naplánujte si jídelníček na týden dopředu. Jednak si ušetříte peníze, protože dopředu víte, co vám zůstane, a nebudete muset přemýšlet, co s tím uděláte. Ušetří to čas, kdy budete přemýšlet, co uvaříte. Taky nákupy budete mít rychleji hotové, když si dopředu napíšte, co všechno potřebujete koupit. Jídelníček plánujte podle zásad zdravého stravování, brzy si na něj zvyknete a celkově se budete cítit lépe.

Nevíte-li si rady s plánováním nebo potřebujete-li jen trochu inspirace, pak vyzkoušejte Pestrýjídelníček.cz. Na tomto webu získáte jídelníček na míru zdarma, a to na každý den. V nabídce naleznete také placenou verzi, která ukrývá určité výhody. Pro jídelníček zdarma klikněte na tlačítko níže.

PESTRYJIDELNICEK-1024x290

 

2. Jídlo si připravte dopředu

Jestliže plánujete oddechový víkend, uvařte si jídlo dopředu. Když přijdete domů, nebudete muset nic vymýšlet a vařit. Mnoho lidí, když už musí doma vařit, sáhne raději po něčem nezdravém, ale rychlém, než aby se donutili začít vařit.

3. Zelená zelenina k jídlu

Zelená zelenina je součást vaší stravy, které je opravdu důležitá. Často ji však lidé odsunují. Připravte si například baby špenát, a když budete vařit jídlo, které je bez zeleniny, přidejte ho tam. Dát jej můžete i na pizzu. Udělejte si zeleninové saláty, nakrájejte si okurku, zkrátka cokoliv.

4. V lednici svačiny

Lednice by měla mít svůj koutek, kde budete mít vždycky připravenou minimálně jednu svačinku, kterou si dáte kdykoliv, když budete mít chuť. Díky zdravé svačince zabráníte tomu, abyste si dali něco nezdravého, když budete mít hlad. Do kabelky si dejte třeba i musli tyčinku, nebo krabičku s ovocem.

5. Vařte víc

Jestliže vaříte oběd, uvařte ho více. Tak si ho můžete dát i k večeři, popřípadě k obědu druhý den. Toto radí i fitness instruktoři. Ušetříte tak čas, který je spojený s vařením.

6. Koktejly

Koktejl je skvělá možnost, jak nahradit nějaké to jídlo během dne. Pomůže vám to také dostat do těla dostatečné množství ovoce a zeleniny, protože koktejly můžete dělat ze zdravých věcí.

7. Malé ústupky se vyplatí

Malý ústupek je moc fajn, a i když to nevypadá, také vám dost pomůže. Proto si vytvořte několik úkolů, které se snažte splnit. Dejte si salát, ale bez zálivky, místo bílého pečiva si dejte celozrnné, hranolky pečte v troubě a ne v oleji, zmrzlinu si dejte raději ve formě ovocné dřeni, ne smetanovou a podobně. Drobnosti umí hotové zázraky.

Pokud se vám líbil tento článek, budeme rádi, když jej doporučíte přátelům, přes odkazy pod článkem.




Přidej komentář

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *