4 tipy, jak si najít čas na pohyb a cvičení přes den

„Dnes fakt nemám čas, ani pár minut!“ Tuhle výmluvu známe asi všichni. Víkend v sobě ukrývá dva dny volna, které budete raději trávit s přáteli a s rodinou, než byste šli cvičit. Mnohdy jste po celém týdnu unavení. Přes týden zas nemáte na cvičení ani pomyšlení. Komu by se chtělo po úmorném dni v práci ještě jít cvičit.

Poznáváte se? Skutečnost je však taková, že stačí jenom trošku chtít a ona chuť ke cvičení se najde. Naše tipy vám v tom mohou pomoci a vy tak budete mít štíhlejší postavu a zdravější tělo!

Možná si říkáte, že deset minut vás nezachrání. Ale to není pravda. Deset minut každý den vás nastartuje k dalšímu cvičení. Nenechte se odradit, jediné, co to chce, je začít. A taky si efektivněji naplánovat váš čas. Začněte hned ráno a uvidíte, jak se vám bude mnohem lépe přes den fungovat.

Vynikající Slovenské legíny

1. TIP – Začněte s pohybem každý den, stačí i chvíle

4 tipy, jak si najít čas na pohyb

Pracovní povinnosti jsou důležité a zabírají spoustu vašeho času. I proto se na internetu objevují video-návody, kde najdete desetiminutová nebo i sedmiminutová cvičení, která můžete využít třeba v pauze nebo pak doma. Můžete je vyzkoušet! Když však nemáte prostor se v klidu zavřít v pokoji a cvičit podle videa, můžete si pohyb zařadit do běžného života.

Místo výtahu choďte po schodech! Pokud to nemáte do práce daleko, klidně choďte pěšky. To samé platí o cestě do obchodu. Denní dávku pohybu tak velmi lehce splníte a ani vás to nebude stát tolik času a přemýšlení.

Pokud chcete začít cvičit trochu víc, nezapomínejte, že důležitá je hlavně pravidelnost! Když si jdete jednou za měsíc zacvičit do posilovny, efekt neuvidíte. Zkuste to třikrát týdně, v tom případě bude stačit, když budete cvičit i kratší dobu.

2. TIP – Když už posilovna, tak cvičte efektivně

Už jste slyšeli pojem intervalový trénink? Jedná se o cvičení, kdy střídáte fyzickou aktivitu s odpočinkem, přičemž se snažíte vždy ze sebe vydat co nejvíc. Intervalový trénink by měl být intenzivní a neměl by trvat déle než půl hodiny. V posilovně bez trenéra nebo venku je určitě nejlepší, když v rámci intervalového tréninku zařadíte běh.

Můžete běhat venku, nebo na běžeckém pásu. Běžecké pásy můžete i nastavit na intervalový trénink, což je nejnáročnější na provedení u tohoto sportu. Sport sám o sobě je jednoduchý: Střídejte sprint v té nejvyšší rychlosti, jaké jste schopni, s obyčejnou chůzí.

12 tipů na aktivní pohybové cvičení

Jaký je účel? Zvednout tep na krátkou dobu a poté jej zase zklidnit, abyste poté mohli znovu začít z klidového režimu a tep zvýšit. Nejefektivnější jsou krátké intervaly. Dvacet sekund sprintu a deset sekund chůze. Ovšem jsou také velmi náročné na vaši fyzickou kondici.

Intervalový trénink je tak skvělý pro spalování tuků a taky pro rychlé budování vaší kondice. Tělo učíte pracovat efektivněji s kyslíkem ve svalech a cyklo výlet s rodinou v létě pro vás pak nebude utrpením. Trénink má výhodu v tom, že mezi intervaly si dopřáváte také přestávky. Budou vás tak méně bolest svaly. Ty se v pauze alespoň částečně zregenerují.

Je velký rozdíl, jestliže v posilovně budete cvičit jen tak zlehka, třeba odpočinkovým během, nebo si do těla dáte fakt pořádně a čas, který tady strávíte, využijete smysluplně!

3. TIP – Kde brát čas na odpočívání s přáteli?

Lidé tráví čas s přáteli různě. Chodí na víno, na jídlo, nebo také cvičit, jezdit na kole nebo třeba plavat. V Česku je zvykem scházet se v restauracích. Když jsou ale vaši přátelé naopak fandové do sportu, můžete se k nim připojit. I když přátelé mají náskok, přidejte se k nim, berte to jako výzvu! Týdně pár hodin na kole, to už se dostatečně projeví, změna to opravdu je a to směrem k lepšímu, no nemyslíte?

TIP: Detoxikace organismu je základ, který by měl každý aplikovat aspoň jednou ročně

A je to jenom jedno z odpolední, které trávíte s přáteli. Jen se s nimi nesejdete v kině a nekoupíte si popcorn. A najíst se můžete tak jako tak. Po takovém výšlapu je letní grilování ideální formou odpočinku. Sport nemusíte provozovat jen s přáteli, ale i s rodinou, najděte něco, co bude bavit všechny!

4. TIP – existují i jiné možnosti

Jízda na kole vás nebaví, posilovna taky nepatří mezi vaše oblíbené sporty, nechcete, aby vás někdo okukoval v posilovně, přátelé také nesportují. Máte ještě možnost jít na zumbu, cross fit, aerobik, jít si zaplavat nebo někam lézt. Taneční studia stále inovují svůj program a tak se můžete zapsat na cvičení, o kterém jste ještě ani neslyšeli.

Znáte, tyto zdravé stravování zásady?

Můžete vyzkoušet jednu hodinu a uvidíte, jestli vás to bude bavit. Do sportování by vás nikdo nutit neměl, jde přeci především o vaše zdraví, takže největším hlídačem byste si měli být vy sami. Jestliže si najdete cvičení, které vás bude bavit a nebudete se do něj nutit, rozhodně si na něj čas najdete. Protože když se chce, jde úplně vše!

42 tipů, kterými nastartujete hubnutí

Získej ZDARMA 42 tipům kterými nastartuješ své hubnutí. Na tipech jsme si dali záležet, protože chceme svým čtenářkám a čtenářům nabídnou osvědčené rady, které vám pomohou s úpravou vaší postavy.

Stačí jen níže vyplnit, kam ti máme tipy poslat.


Nejnovější příspěvky

Blendea SUPERPROTEIN - Rychlejší hubnutí a detoxikace organismu
Ebook: 42 tipů, kterých se držet, pokud chcete zhubnout

42 tipů, kterých se držet, pokud chcete zhubnout – ZDARMA

Proces hubnutí, není o tom, že si vezmete zázračnou pilulku a všechny “špěčky” a povislá postava, zmizí.. Zdravý životní styl a proces hubnutí, je celek, který nejde ničím obejít.

Pokud to s hubnutím myslíte vážně, rozhodně byste měli znát těchto 42 tipů na hubnutí.