Časté dotazy | FAQ

Hubnutí

Pro začátek doporučujeme si přečíst sekci o hubnutí a s jídelníčky. Nejdůležitější je mít dostatečně silnou motivaci a nic nevzdávat, jelikož bez toho k cíli nedojdete.

Nastavte si pro začátek nějaké dosažitelné cíle a po dokončení si nastavujte další. Po dosažení určitého cíle, se nějakým způsobem odměňte i klidně koláčkem.

Pomoc při hubnutí:

Pohybových aktivit neboli sportů je dnes nespočet. Nemusíte jít už jen běhat nebo do posilovny, ale nabízí se zde i jiné možnosti jako např: kolo, švihadlo, jóga, trampolíny, jumping, bojové sporty, skupinové cvičení, TRX, atd… Další možnosti pohybových aktivit můžete naleznou v článku.

Pokud máte nadváhu a s hubnutím to myslíte vážně, pak je nezbytné změnit stravovací návyky. Doporučujeme si přečíst nějaké jídelníčky, články o hubnutí a hlavní zásady zdravého stravování. Pro začátek je určitě vhodné alespoň zapojit delší procházky cca na 30 minut denně.

Urychlit spalování můžete mnoha způsoby. Mezi ty nejosvědčenější patří proteinové diety Ketomix nebo KetoFIT. Určitě je také vhodné, alespoň jednou ročně pročistit tělo tzv. detoxikovat organismus.

JOJO efekt zná většina lidí, kteří se pokoušeli zhubnout. Ve zkratce se jedná o jev, který nastane po zhubnutí určitých kil. Daná osoba zhubne například 8 kg, ale po dosažení cíle se většinou vrátí ke starým stravovacím návykům. Následně se 6-8 kg vrátí zpět.

Co s tím dělat? Pokud se chcete JOJO efektu vyhnout, je nezbytné se nevracet ke starým stravovacím návykům. Přestaňte jíst bílé pečivo (Pozor na reklamní produkty, které jsou z bílé mouky, ale tváří se, jako by nebyly, např.: sojové rohlíky, multicereální pečivo, atd…) Vždy si čtěte složení daného produktu, jedině tak se dozvíte skutečný obsah.

Protože nemají dostatečně silnou motivaci a vytrvalost. V ojedinělých případech jde o zdravotní problémy. Avšak z 99% jsou to výmluvy typu: nemám čas, nemám peníze, jsem starý/á, atd…

Pokud se někdo stravoval 15 let špatně a neměl aktivní pohyb (práce se nepočítá, tělo si na pracovní stereotyp zvykne), pak bude pro něj složitější, vůbec začít a setrvat. V takových případech, je i složité vůbec tělo rozhýbat, proto zde je důležitá velmi silná motivace a vytrvalost. Nenechte se nikým odradit, ani partnerem na cvičení, který to vzdal předčasně.

Jedině ty, dokážeš sebe změnit a prodloužit si život, nikdo jiný!

Jsme lidi a máme chutě. Je normální, když například jednou týdně zhřešíme a dáme si na oběd například palačinky. Avšak musíte to být jednou týdně, ne že s dobrotami budete pokračovat každý den.

Zdravé stravování u dětí

Z 99% samozřejmě rodiče. Rodiče podávají dětem jídlo a nakupují do lednice a špajzu. Mnoho dospělých si myslí, že dítě sní vše a nebude nijak přibírat a prospívá to jeho rozvoji.

Hlavní zásady zdravého stravování u dětí

Bohužel, to je jen mýtus. Nejenže, se vše časem projeví, sice pomaleji než u dospělých, ale i přesto. Především svým dětem předáváte špatné stravovací návyky, které poté předávají dalším generacím a následně výrazně roste obezita a úmrtnost.

Proč za dětskou obezitu mohou rodiče?

Navíc si uvědomte, že cukr, který je ve všem, co kupujete dětem (piškoty, oplatky, bombóny,atd..) je pomalinku zabíjí. Cukr je jako droga, která v dětech vyvolává velké množství negativ. Je vaše dítě někdy z ničeho nic jako urvané z řetězu nebo je roztěkané a nesoustředěné? Pak za to může z 99,5% cukr. Přemýšlejte, co předtím dostal za laskovinu?

Cukr je jako droga, která v dětech vyvolává velké množství negativ. Je vaše dítě někdy z ničeho nic jako urvané z řetězu nebo je roztěkané a nesoustředěné? Pak za to může z 99,5% cukr. Přemýšlejte, co předtím dostal za laskovinu? Raději naučte své děti a sebe jíst ovoce, která má dostatek cukrů, ale toho přírodního a pro tělo lépe stravitelného.

Doporučujeme shlédnout níže uvedené dokumenty a věřte, že cukr výrazně omezíte.

Především je důležité znát hlavní stravovací zásady u dětí a výrazně omezit cukry. Věřte, že to bude velmi těžké, ale chce to pevnou vůli a sladkosti nahradit něčím zdravějším. Zásadní u dětí je pohyb, který je dnes výrazně omezen díky elektronice (telefony, tablety, herní konzole a PC).

Má vaše dítě nějaký kroužek/sportovní aktivitu? Ne? Tráví na elektronické zařízení více než 1 hodinu denně? Ano? Pak s tím něco dělejte, rodič určuje pravidla a ukazuje dítěti směr. Ukažte mu ten správný….

Recenze k produktům a službám

V první řadě, musí produkt zakoupit a následně jej musíme předat kompetentním osobám, aby jej vyzkoušeli. Nekupujeme nikdy jeden produkt a netestujeme služby pouze s jednou osobou, proto využíváme své známe, rodinu a vybrané čtenáře, kteří nám píší.

Následně probíhá alespoň 2 měsíční testovací proces, kdy si testované osoby vše zapisují, abychom mohli následně z poznatků vytvořit kvalitní recenze. Jelikož produkt či službu netestuje nikdy jedna osoba, máme různorodé poznatky, protože každý organismus a styl života je odlišný.

Testování produktů se zejména účastní přátelé a známý, následně čtenáři a samozřejmě někteří redaktoři. Na základě poznatků od testujících se sestaví recenze, která je následně publikovaná.

Ano, setkali jsme se i s takovýmito produkty. Pokud pociťujete dlouhodobě: průjem, bolesti hlavy, únavu, vyrážku… pak doporučujeme produkt vysadit. Avšak tohle jsou pouze případy produktů, které nemají u nás většinou recenzi.

Pokud hledáte kvalitní produkty na hubnutí, pak určit doporučujeme:

  1. Ketomix
  2. KetoFIT
  3. Blendea

Úbytek kilogramů při proteinové dietě zajišťuje stav zvaný ketóza, který ve vašem těle nastane potom, co snížíte příjem sacharidů na minimum. Ketóza vašemu tělu umožní cíleně spalovat uložené tuky.

Proto je hubnutí s proteinovou dietou tak efektivní a bezpečné a na rozdíl od jiných způsobů hubnutí vám nehrozí, že přijdete o svalovou hmotu, právě naopak.

Oblíbené proteinové diety:

Nenašli jste odpověď na vaší otázku? Pak nás stačí kontaktovat a my vám rádi odpovíme na váš dotaz.