Dukanova dieta pomůže pomoci k vysněné váze a postavě

Zajímavá dieta, kterou stvořil francouzský lékař Pierre Dukan. V dietě se převážně konzumují bílkoviny, a sacharidy se zase omezují. Dříve, než začnete držet Dukanovu dietu, řekněte si, kolik chcete zhubnout kilogramů. Od toho všeho se Dukanova dieta odráží. Dietu držela i Kate Middleton. Proto se jí často říká také dieta Kate Middleton.

Dukanova dieta má čtyři fáze: fázi útočnou, fázi proplouvací, fázi upevňující a fázi stabilizační. První dvě fáze mají povolené určité potraviny a ty je možno jíst podle chuti.

Fáze Dukanovy diety

Útočná fáze

Ketomix 20% sleva - Na vše

Trvá 1 – 10 dní a konzumují se jen bílkoviny. Můžete zhubnout až tři kilogramy za několik dní. Nutné je dodržovat pitný režim, a to znamená vypít minimálně 2 litry neslazené vody. Jako pohyb zvolte rychlou chůzi, která bude trvat alespoň dvacet minut. Snězte denně 1,5 lžíce ovesných otrub. Ty můžete zakoupit v DM drogerii, v Kauflandu nebo ve zdravé výživě.

Chcete-li zhubnout 5 kilogramů, pak první fáze trvá dva dny. Jestliže chcete zhubnout 5 – 10 kilogramů, pak držte tuto fázi tři dny. 20 kilogramů je pět dní a více než 20 kilogramů pak sedm dní.

Potraviny povolené: telecí maso, králičí maso, kuřecí maso, krůtí maso, hovězí maso (nepovolené: vepřové, jehněčí, tučné kusy, kůže), libová šunka, játra, ryby bez oleje, korýši, max. 2 vejce denně, nízkotučné jogurty (max. 2 denně), bílé jogurty, nízkotučné sýry, mléko, bylinky, česnek, koření, cibule, umělé sladidlo, kečup bez cukru, hořčice.

Nepovoleno: tučné maso, kůže, tučný salám, máslo, víc jak 4 žloutky týdně.

Pomozte si oblíbenými proteinovými produkty Ketomix nebo KetoFit a nebudete litovat…

Proplouvací fáze

Střídáte dny, kdy jíte jen bílkoviny, a dny, kdy k bílkovinám přidáváte zeleninu. Tato fáze se drží obvykle do doby, než se přiblížíte k váze, které chcete dosáhnout. Myslete na pitný režim a taky na rychlou chůzi, která by měla být alespoň třicet minut každý den. Denně byste měli sníst 2 lžíce otrub.

Povolená zelenina: hlávkové zelí, cuketa, okurky, houby, brokolice, celer, mrkev, špenát, papriky, ředkvičky, rajčata, dýně, papriky, cibule.

Zakázané potraviny: těstoviny, pečivo, rýže, luštěniny, kukuřice, brambory.

Víte, proč jíst ryby a mořské plody?

Upevňující fáze

V této fázi můžete jíst bílkoviny a zeleninu kdykoliv. K tomu si můžete dát menší porci ovoce, 2 kousky celozrnného chleba, jednou týdně těstoviny, brambory či luštěniny bez oleje, 40g netučného sýra denně, jehněčí, vepřové, šunku dvakrát do týdne.

Jednou týdně si udělejte den jen s bílkovinami. Opět se doporučuje sníst dvě lžíce otrub každý den. Podle toho, kolik jste zhubli v předchozích fázích, tak dlouho trvá tato fáze. Každý kilogram, který zhubnete, vynásobte deseti dny. Podívat se můžete na jídelníček k 3. fázi.

Stabilizační fáze

  • Tato fáze se drží celoživotně, aby se kilogramy nevrátily zpět.
  • Čtvrtek si udělejte jen s bílkovinami.
  • Denně si dejte tři lžičky ovesných otrub.
  • Denně choďte minimálně 20 minut a také po schodech choďte pešky.
  • Dodržujte pitný režim.
  • Jídelníček by měl být podobný, jako byl ve třetí fázi.

42 tipů, kterými nastartujete hubnutí

Získej ZDARMA 42 tipům kterými nastartuješ své hubnutí. Na tipech jsme si dali záležet, protože chceme svým čtenářkám a čtenářům nabídnou osvědčené rady, které vám pomohou s úpravou vaší postavy.

Stačí jen níže vyplnit, kam ti máme tipy poslat.


Nejnovější příspěvky

Feminus na zvýšení hladiny estrogenu
Ebook: 42 tipů, kterých se držet, pokud chcete zhubnout

42 tipů, kterých se držet, pokud chcete zhubnout – ZDARMA

Proces hubnutí, není o tom, že si vezmete zázračnou pilulku a všechny “špěčky” a povislá postava, zmizí.. Zdravý životní styl a proces hubnutí, je celek, který nejde ničím obejít.

Pokud to s hubnutím myslíte vážně, rozhodně byste měli znát těchto 42 tipů na hubnutí.