Atkinsonova dieta - Rychlá a účinná dieta

Velmi oblíbená dieta, která pomáhá během dvou týdnů zhubnout až sedm kilogramů, se jmenuje Atkinsonova dieta. Na stránce o této dietě se dozvíte přísná pravidla, která je nutné při dietě dodržovat.

Mnoho lidí tento jídelníček nedodrží, a to zejména kvůli tomu, že dieta postrádá sacharidy. Drtivá většina lidí má ve svém jídelníčku sacharidů  poměrně dost a jejich radikální omezení může představovat velký problém.

Znáte, tyto hlavní zásady zdravého stravování?

Nebojte se vlastní váhy a zhubněte

Atkinsonova dieta – jídelníček I.

Prvních čtrnáct dní se obejde téměř bez sacharidů. Přesněji řečeno, můžete si dát maximálně 20 gramů sacharidů během jednoho dne.

Snídaně: míchaná vejce (2ks), 40g šunky, cibule a lžíce oleje
Svačina: 200g jogurtu (neochuceného)
Oběd: 150g kuřecích prsou na žampionech, lžíce oleje, nezahuštěná omáčka, zeleninový salát
Svačina: balkánský salát (100g sýru, cibule, okurka, rajčata, paprika)
Večeře: 100g rybího filé se zeleninovou oblohou

Součet:

  • Energie: 4547 kJ
  • Tuk: 69,14g
  • Sacharidy: 19,20g
  • Bílkoviny: 88,14g
  • Cholesterol: 630mg

VYSVĚTLENÍ: Jak funguje nízkosacharidová strava

Atkinsonova dieta – jídelníček II.

Snídaně: 2 – 3 kuřecí párečky pochoutkové (100g), hořčice
Svačina: 150g nízkotučného neslazeného jogurtu, 10g vloček
Oběd: hovězí steak (200g) s křenovou omáčkou nezahuštěnou, zelenina
Svačina: vejce nahniličko
Večeře: syrečky (100g), zeleninová obloha

Součet:

  • Energie 3646 kJ
  • Sacharidy: 20,20g
  • Tuky: 50,7g
  • Bílkoviny: 82,45g
  • Cholesterol 630mg

Když si sestavíte jídelníček správně, bude Atkinsonova dieta, tedy její jídelníček, velmi zajímavý. Dieta ovšem není dlouhodobě udržitelná, jelikož může díky své nevyváženosti ohrožovat lidské zdraví.

Nejnovější příspěvky

KetoDiet - Lahodné snídaně