Dreamly recenze: Léčí poruchy spánku, což prokazují i naše testy

Poruchy spánku a nespavost jsou dnes bohužel velmi rozšířeny. Odhaduje se, že nimi trpí přibližně každý třetí. Nejedná se o nic neobvyklého. Navíc většinou nejsou ani nebezpečné, ale dokáží nám velmi snížit kvalitu života – a to hlavně neustálou únavou, špatným vstáváním a častým probouzením se během noci.

Spánek je pro nás stejně důležitý jako například voda nebo jídlo. Zabezpečuje regenerační procesy v těle a jeho nedostatek zvyšuje riziko některých onemocnění.

Ideální doba spánku je značně individuální. Lékaři tvrdí, že byste měli denně spát asi 7 až 8 hodin. Delší nebo kratší spánek zvyšuje zdravotní rizika.

Nespavost a příčiny nespavosti

Mezi příčiny nespavosti se řadí různé faktory, které pak ovlivňují náš spánek a samozřejmě i kvalitu života. Nespavost, neboli také odborně insomnie, označuje poruchu spánku, kdy je poměrně obtížné normálně usnout, případně se budíte několikrát za noc.

Je to nejčastěji rozšířená porucha spánku, přitom se můžete příčit nespavosti poměrně lehce zbavit, stačí jen dodržovat takzvanou „hygienu spánku“ a váš spánek bude rázem mnohem kvalitnější.

Právě příčiny nespavosti v mnoha ohledech slibuje vyřešit přípravek Dreamly, přírodní doplněk stravy na zkvalitnění spánku.

Nepracujte pozdě do noci

Dokončit práci je samozřejmě skvělé, ale víte o tom, že pokud budete ponocovat dlouho do noci, a i přesto, že budete spát doporučených 8 hodin, vaše tělo nebude schopno tak kvalitně regenerovat? Snažte se jít spát nejpozději okolo 22. hodiny. Navíc budete mít problém usnout, protože váš mozek se jen tak neuklidní.

Teplá sprcha vás uvolní, ale spánku neprospívá

Sprcha teplou vodou sice může uvolnit svaly, ale také zahřeje vaše tělo a zvýší jeho teplotu. To spánku rozhodně nepřidá. Budete mít problém usnout a kvalita spánku se zásadně sníží. Mnohem lepší je krátká sprcha spíše chladnější vodou – pozor, pokud bude voda zase studená, zaručeně vás probere.

Pozor na modré světlo a LED osvětlení

Dnes jsou všude displeje, ať už u našich zařízení, jako jsou monitory či telefony, ale také velkoformátové digitální reklamní plochy. Většina menších displejů produkuje modré světlo, na to si dávejte pozor, protože pokud vaše receptory v oku zaznamenají spektrum modrého světla, bude váš mozek mít pocit, že je den. Podobně to funguje u LED osvětlení.

Alkohol narušuje spánek

Přestože jedna sklenička před spaním se může zdát jako dobrý nápad, není to pravda. Alkohol před spaním snižuje kvalitu spánku. Cukr v něm obsažený působí podobně jako kofein a nabudí vás. Doporučujeme konzumovat alkohol nejpozději 4 hodiny před spánkem.

Snažte se vstávat ještě před budíkem

Vstávání s budíkem je problém, protože vás často vytrhne z hlubokého spánku a vy se potom cítíte mrzutí a ospalí celé dopoledne. Vhodné je naučit se přirozeně vstát před budíkem, nebo vyzkoušet chytré budíky, které sledují fáze vašeho spánku a podle toho vás vzbudí.

Abyste dosáhli kvalitního spánku, je také vhodné jíst kvalitně a pokud možno střídmě. S plným břichem se vám nebude dobře usínat a budete se často budit.

Poruchy spánku a nespavost a jejich příčiny

Poruchy spánku, se kterými se můžete běžně potkat

Některé poruchy spánku nejsou zvláště nebezpečné, jen razantně snižují naši kvalitu spánku. Jiné naopak mohou ohrožovat i náš život, či nám způsobit vážné úrazy. Pokud trpíte některou z těchto spánkových poruch, doporučujeme navštívit odborníka, protože Dreamly vám na poruchy spánku nepomůže.

jsou spíše onemocnění, často způsobené poruchou mozku, se kterými nejde nic moc udělat. Avšak některé poruchy spánku s psychickou příčinou může Dreamly pomoci odstranit.

Insomnie: potíže se spánkem spíše obecné podoby, stav, kdy máte problém usnout a často se probouzíte.

Hypersomnie: neschopnost vstát, dlouhé probouzení se a pocit „rozlámanosti“ a nevyspání během dne, často doprovázeno únavou.

Narkolepsie: spánkové ataky závažného charakteru, kdy znenadání usínáte – hrozí riziko vážných úrazů.

Spánková apnoe: krátkodobé zástavy dechu během spánku, způsobují nedostatečný odpočinek, protože se při apnoe téměř vzbudíte, i když si to nepamatujete, zároveň je nebezpečná.

Somnabmulismus: náměsíčnost, tedy období, kdy se pohybujete i když spíte a nepamatujete si to – opět hrozí vážné úrazy.

Noční děsy: často se objevují ve 4. fázi NREM spánku, tedy té nejhlubší a jsou doprovázeny pocity paniky a strachu. Často si na ně nepamatujete.

Noční můry: špatné sny, které si bohužel pamatujete i po probuzení, doprovázeny jsou pocitem úzkosti.

TIP K HUBNUTÍ: Chcete zdravě a rychle hubnout? Pak se podívejte na dva velmi oblíbené produkty: Ketomix a KetoFit.

Dreamly: skutečně pomůže zbavit se nespavosti?

Přírodní doplněk stravy Dreamly je navržen tak, aby vám pomohl s nespavostí a celkově zlepšil kvalitu vašeho spánku. Je samozřejmé, že už z podstaty nemůže léčit organické poruchy spánku, ani je potlačovat, nejedná se totiž o lék, pouze o volně prodejný doplněk stravy na bylinné bázi.

Na druhou stranu, jestliže jsou vaše problémy se spánkem způsobeny spíše psychickými důvody, může Dreamly skutečně pomoci, protože dokáže odbourávat stres a navracet vás do psychické pohody.

Pokud už delší dobu špatně spíte a cítíte se stále unaveni, je vhodné navštívit lékaře. Dnešní spánkové laboratoře dokáží diagnostikovat přibližně na 100 spánkových poruch a pomoci vám.

  • napomůže rychleji usnout a stimuluje hluboký spánek
  • zmírňuje stres a psychické vypětí
  • dokáže částečně potlačit deprese
  • napomáhá při výkyvech nálad
  • zkvalitňuje regeneraci během spánku
  • zklidňuje organismus a navozuje harmonii
  • prodává se za přiměřenou cenu

Nevýhody produktu Dreamly

Možnou nevýhodou produktu Dreamly je fakt, že jeho účinky mohou být značně individuální. Na každého totiž bylinky působí trochu jinak. Zatímco u někoho mohou být velmi účinné, druhý téměř nepozná výrazný rozdíl.

Právě proto nemusí vždy pomoci. Pomůže navíc jen v případě, že vaše poruchy spánku nejsou organického původu. Zároveň je důležité dodržovat spánkovou hygienu, produkt Dreamly totiž není natolik silný, aby potlačil rušivé spánkové faktory.

Nespavost může vést až k obezitě, je prokázáno, že tyto dva faktory jsou propojeny. Nefunguje správně metabolismus a tělo si ukládá nadměrné množství tuků. Spočítejte si BMI, zda je to i váš případ.

Dreamly - Přírodní lék pro lepší spánek

Zkušenosti uživatelů

„Nespavost mě trápila už dlouho, začalo to změnou pracovního režimu. Dreamly mi pomohlo rychleji usnout a díky tomu je můj spánek kvalitnější.“ Karel, 39 let, Kozlovice

„Produkt užívám už asi půl roku. Spánek se mi zlepšil, ale zkusila jsem upravit i životosprávu a změnila spánkové návyky, takže nevím, zda Dreamly pomohlo. Snad ano.“ Ludmila, 44 let, Pardubice

Časté dotazy k Dreamly (FAQ)

Je potřeba lékařský předpis pro Dreamly?

Ne, lékařský předpis nepotřebujete. Dreamly je přírodní doplněk stravy na nespavost a poruchy spánku. Nemusíte mít žádný lékařský předpis, je volně prodejný.

Jak je to s kombinací Dreamly a jiných doplňků stravy?

Kombinace ničemu nevadí, ale rozhodně byste neměli užívat přípravky s podobným složením, protože tělo stejně nepřijde tak vysokou dávku účinných látek a vyloučí je. Navíc byste tím zbytečně zatěžovali organismus.

Můžu užívat Dreamly společně s léky?

Ano, nebyly zjištěny žádné komplikace při užívání Dreamly a léků. Nekombinujte ale Dreamly a léky na spaní. Zároveň doporučujeme raději vždy kombinace léků a Dreamly konzultovat s lékařem.

Vadí něčemu při užívání Dreamly alkohol?

Nevadí, ale obecně alkohol neprospívá kvalitě spánku. Snižujete tím tedy samotnou účinnost produktu Dreamly, takže pití alkoholu není vhodné, pokud chcete dosáhnout kvalitního spánku. Jestliže je to nutné, poslední sklenku alkoholu si dejte přibližně 4 hodiny před plánovaným spánkem.

Unikátní tipy, které vám pomohou potlačit nespavost a zlepší kvalitu spánku

  • nenuťte se spát za každou cenu, pokud nemůžete usnout, nebuďte zbytečně v posteli
  • zakažte si v posteli používat telefon či počítač, stejně tak čtečky knih, pokud mají klasický displej
  • důležité je chodit spát a vstávat ve stejnou dobu, to vašemu spánku pomůže
  • cvičte, fyzická aktivita pomáhá zlepšit spánek až o 10 %, zlepšuje navíc kvalitu hlubokého spánku, který je nejdůležitější
  • před spaním nejezte těžké jídlo
  • vynechte alkohol a kofein alespoň 4 hodiny před spaním
  • vypněte všechny elektrické spotřebiče, které je možné vypnout
  • udržujte v ložnici teplotu okolo 21 °C a před spaním pořádně vyvětrejte

Konečný verdikt Dreamly recenze: může Dreamly pomoci s nespavostí?

Ano, Dreamly doplněk stravy na zkvalitnění spánku a nespavost, může skutečně pomoci zlepšit váš spánek. Alespoň podle složení by toho měl být schopný, navíc jak dokazují recenze jednotlivých uživatelů, jsou s Dreamly víceméně spokojeni.

Dreamly jsme vyzkoušeli a rozdíl ve spánku je znatelný, i když ne závratný. Na druhou stranu jsme Dremly užívali pouze krátce. Pokud se rozhodnete zkvalitnit svůj spánek, je Dreamly alespoň do začátku vhodným produktem.